De a lenti listánkban látható, hogy milyen főbb és egyéb kiegészítő moduljaink vannak még az ERP szoftverhez.
Ügyfelek karbantartása, listázása és csoportosítása státuszuk alapján.
Naptári feladatok létrehozása, listázása és feladatkiosztás.
Az ügyfelekkel történt kommuniáció és egyéb interakciók rögzítése.
Termékek karbantartása, azok kategóriáinak, készletének és árainak kezelése.
Lehetőség van több raktár kezelésére az ERP szoftveren belül.
Lehetőség van a termékek mellett a szolgáltatásokat is kezelni.
A bejövő és kimenő számlák nyilvántartására és nyomonkövetésére is van lehetőségünk.
Vezethetjük a házipénztárba érkező összegeket és az onnan történt kivéteket, kifizetéseket.
A vevőinknek saját egyenleget vezethetünk befizetéssel és értékesítésekkel együtt.
Projekt szintű ajánlatkezelés, szerződésírás és számlázás.
A vevőknek készíthetünk ajánlatot, melyből szállítólevelet is tudunk kiállítani.
Akár több webáruház kezelésére is van lehetőségünk az ERP szoftverben.
Ügyfelek karbantartása, listázása és csoportosítása státuszuk alapján
Ügyfelek karbantartása, listázása és csoportosítása státuszuk alapján
Ügyfelek karbantartása, listázása és csoportosítása státuszuk alapján
Ügyfelek karbantartása, listázása és csoportosítása státuszuk alapján
Ügyfelek karbantartása, listázása és csoportosítása státuszuk alapján
Ügyfelek karbantartása, listázása és csoportosítása státuszuk alapján
Esetleg további kérdések merültek fel az ERP szoftverrel kapcsolatban, vagy nem sikerült eldönteni, hogy melyik specifikus csomagra lenne szüksége a cégnek?
Székhely: 2517. Kesztölc, Esztergomi utca 89.
Iroda: 2510. Dorog, Hantken Miksa út 8. 1/6.
E-mail: iroda@egyediszoftverek.hu
Tel./Viber: +36 70 379 8978
Copyright 2022 | Egyedi ERP rendszer | Készítette: StarSoft – Keresőbarát weboldalkészítés | Minden jog fenntartva