Események kezelése
Avagy hogyan tároljuk az ügyfelekkel történt beszélgetéseinket, levelezéseinket, az események mikéntjét
Volt már példa az Ön cégénél, hogy egy ügyféllel vitatkozott egy több éve történt dolgon? Előfordult már, hogy nem emlékezett pl. egy 5 éves megbeszélésre? Ha ezekre igen a válasz, akkor jó helyen jár. Ugyanis az események kezelése funkció arra szolgál, hogy Ön rögzíteni tudja az emaileket, beszélgetések összefoglalóját, sőt, akár még állományokat is az adott ügyfélhez.
A következőkben megnézzük, hogy hogyan is zajlik egy-egy esemény rögzítése meglévő ügyfélhez.
Tekintse meg az online bemutatókat az ERP rendszerrel kapcsolatban az alábbi gombra kattintva
Amennyiben szeretné, szakértőnk felveszi Önnel a kapcsolatot, hogy átbeszéljék az Önök igényeit
Meglévő (vagy új) ügyféllel történő események kezelése - folyamatok
E-mail-ek, telefonbeszélgetések, egyéb
Az ügyfelek legtöbbször manapság már emailben keresik fel a vállalkozásokat. Ilyenkor a már meglévő CRM rendszerbe rögzíthetjük az ügyfelet (persze, ha még nem létezik az adatbázisunkban).
Az emaileket egy az egyben kimásolhatjuk a böngészőből, s beilleszthetjük az ügyfél megtörtént eseményeihez.
A telefonbeszélgetések tartalmát, összefoglalóját érdemes leírni.
Ehhez előtte a programban fel kell rögzíteni a Médium, illetve Esemény típusokat.
Médium lehet például:
- telefon
- sms
- skype
- zoom
Esemény lehet például:
- Árajánlat kérés
- Érdeklődés
- Szerződés írás
- Számla küldése
- Információ adás
Megjegyzés: az ide rögzített eseményeknek nem kötelező, hogy közvetlenül kapcsolódjon az ügyfélhez. Például: beállítom a Médium-ot Egyéb-re, az Esemény-t pedig Árajánlat készítés-re. Ez azért lehet fontos, hogy a későbbiekben lássuk, hogy az adott ügyféllel foglalkozva volt.
Persze több felhasználó is láthatja, visszakeresheti a különböző eseményeket az adott ügyfélnél. Ezzel is segítve egymás munkáját.
Ezek alapján már érthető lehet, hogy hogyan is működik az események kezelése az ügyfeleknél. De nézzük tovább az ehhez kapcsolódó funkciókat.
Keresés a megtörtént eseményekben
Ha egy ügyfél még „új”, s még nincs túl sok esemény rögzítve hozzá, akkor még könnyű dolgunk van egy-egy visszakeresésnél. De tegyük fel, hogy van egy ügyfelünk, aki már 8 éve van a programunkba rögzítve. Így előfordulhat, hogy több 100 esemény is van nála. Ennél az ügyfélnél szeretnénk kideríteni, hogy annak idején milyen címet is adott meg pl.: egy munka elvégzési helyszínéül, s az email sincs már meg.
Ezután írjuk be a keresendő szót. Esetünkben most legyen a Helyszín.
Majd nyomjuk meg a Rendben gombot.
Megtörtént eseményből naptári esemény
Most már tudjuk, hogy hogyan lehet rögzíteni eseményt és hogyan lehet visszakeresni egy eseményt.
Most pedig nézzük meg, hogy hogyan lehet egy adott eseményből naptári eseményt / emlékeztetőt készíteni.