Naptár rendszer

Feladatok kezelése – Naptári feladatok létrehozása, listázása és feladatkiosztás.

Nemcsak önmagának, hanem kollégáinak / beosztottjainak is tud feladatot rögzíteni a Naptárban. Így kiadhat úgy feladatok, hogy nincs is bent az irodában, viszont a többiek fogják látni, hogy van egy új feladat, amit el kell végezni.

Mit kell megadnunk egy naptári esemény, egy naptár rendszer elkészítésénél?

  • dátum
  • az esemény kategóriája
  • események címkéje
  • leírás
  • kezdeményező neve
  • ki készítette

Feladatok kezelése - Feladatkiosztás folyamata

Új naptári feladat készítésénél válasszuk ki a felhasználót, akinek kiosztjuk a feladatot.

Miután kiválasztottuk a felhasználót, megadhatjuk neki, hogy mit mikor kell elvégeznie, milyen címkével, s egyéb leírással.

Emlékeztető rubrikát is bepipálhatjuk, ha szeretnénk, hogy emlékeztesse a feladat elvégzéséig.

A CRM szoftver menüjében megtekinthető a naptár rendszer, akár felhasználók szerint.

Leszűrhetjük, hogy melyek azok a feladatok amelyek már elkészültek, s melyek, amik még nem.

Itt a legkönnyebb a feladatok kezelése.

Feladatok kezelése

A feladatok kiadhatja / felviheti magának úgy is, hogy tudja, hogy el kell végezni egy árajánlat készítést, ezért rögzít egy bejegyzést. Majd a CRM programot beállíthatja úgy, hogy jelezzen, ha azt a feladatot el kell végezni (ismétlődést is be lehet állítani, vagy azt, hogy minden hétfőn, kedden, stb. “szóljon” a program).

Monogram hozzáfűzés a Naptár eseményhez

A CRM program Naptár menüjében új esemény létrehozásakor az eseményhez automatikusan hozzáfűzi a felhasználó monogramját. Lássunk egy példát: ha a felhasználó rendszergazda és az esemény Adminisztráció Céges megbeszélés akkor az esemény a következő képpen fog bekerülni a CRM programba: r. Adminisztráció Céges megbeszélés

A feladatok kezelése ezáltal is könnyebb, hiszen így nem kötelező megnyitni a naptár bejegyést, ha látjuk a monogramot.