Naptár rendszer
Feladatok kezelése – Naptári feladatok létrehozása, listázása és feladatkiosztás.
Nemcsak önmagának, hanem kollégáinak / beosztottjainak is tud feladatot rögzíteni a Naptárban. Így kiadhat úgy feladatok, hogy nincs is bent az irodában, viszont a többiek fogják látni, hogy van egy új feladat, amit el kell végezni.
Mit kell megadnunk egy naptári esemény, egy naptár rendszer elkészítésénél?
- dátum
- az esemény kategóriája
- események címkéje
- leírás
- kezdeményező neve
- ki készítette
Tekintse meg az online bemutatókat az ERP rendszerrel kapcsolatban az alábbi gombra kattintva
Amennyiben szeretné, szakértőnk felveszi Önnel a kapcsolatot, hogy átbeszéljék az Önök igényeit
A CRM szoftver menüjében megtekinthető a naptár rendszer, akár felhasználók szerint.
Leszűrhetjük, hogy melyek azok a feladatok amelyek már elkészültek, s melyek, amik még nem.
Itt a legkönnyebb a feladatok kezelése.
A feladatok kiadhatja / felviheti magának úgy is, hogy tudja, hogy el kell végezni egy árajánlat készítést, ezért rögzít egy bejegyzést. Majd a CRM programot beállíthatja úgy, hogy jelezzen, ha azt a feladatot el kell végezni (ismétlődést is be lehet állítani, vagy azt, hogy minden hétfőn, kedden, stb. “szóljon” a program).
Monogram hozzáfűzés a Naptár eseményhez
A CRM program Naptár menüjében új esemény létrehozásakor az eseményhez automatikusan hozzáfűzi a felhasználó monogramját. Lássunk egy példát: ha a felhasználó rendszergazda és az esemény Adminisztráció Céges megbeszélés akkor az esemény a következő képpen fog bekerülni a CRM programba: r. Adminisztráció Céges megbeszélés
A feladatok kezelése ezáltal is könnyebb, hiszen így nem kötelező megnyitni a naptár bejegyést, ha látjuk a monogramot.