Általános Szerződési Feltételek - szoftver vásárlása, bérlése vagy egyedi szoftver készítése esetén

Köszönjük, hogy a Starsoft International Kft. szoftverét használja!

Kérjük, hogy olvassa végig figyelmesen a jelen szerződést, mielőtt folytatná a program használatát. Az általunk biztosított minden szoftverre a jelen szerződés feltételei is vonatkoznak. További feltételeket a két fél közötti egyéni szerződés képez, amelyben hivatkozunk erre a dokumentumra is. Amennyiben nem hivatkozunk, abban az esetben Ön a bejelentkezéssel elfogadja a jelen szerződés tartalmát.

Figyelem! A bejelentkezéssel elfogadja az alábbi feltételeket:

1. A szerződés hatálya, elfogadása és módosítása

1.1. A Starsoft International Kft. felhatalmazza Önt, hogy a szoftvert, annak leírását és tartozékait a szerződésben rögzített számú gépre feltelepíthesse és használhassa.

1.2. Amennyiben Ön más telephelyeken is szeretné használni a szoftvert, akkor a Starsoft International Kft. írásbeli engedélyével kell rendelkeznie.

1.3. Ön jogosult egy példány lemásolására, biztonsági okokból, abban az esetben, ha a másolat tartalmazza az eredeti példány összes szerzői jogait.

1.4. Ön nem fordíthatja vissza, alakíthatja át, adhatja bérbe és nem adhatja el a programot a Starsoft International Kft. írásbeli engedélye nélkül.

1.5. Ha a szerződést módosítani kívánjuk, arról tájékoztatjuk Önt. A belépéssel Ön elfogadja a módosított szerződést.  Módosíthatjuk a jelen szerződés feltételeit, ha:

  • szükségessé teszik az alkalmazandó jogszabályok,
  • műszaki okok miatt van rá szükség,
  • a szoftver és az ellenértéke közötti arány már nem megfelelő,
  • a szoftver működésének lehetővé tétele érdekében van szükség,
  • a felhasználó érdekeit szolgálja.

2. Tartalom

2.1 A jelen szerződés feltételeit sértő tartalmak nem engedélyezettek a szoftverben;

  • Ne használja a szoftvert illegális célra.
  • Ne folytasson semmi olyan tevékenységet, amely sérti a magyarországi jogszabályokat.
  • Ne küldjön levélszemetet, és a fiókjával ne segítsen másoknak levélszemetet küldeni.
  • Ne folytasson másokat megtévesztő vagy félrevezető tevékenységet.
  • Ne folytasson a szoftverre vagy másokra nézve ártalmas tevékenységet.
  • Ne folytasson olyan tevékenységet, amely megsérti mások adatvédelmi jogait.

2.2. NAIH bejelentés: a Starsoft International Kft. nem felel a vele szerződő/szerződött cégek kötelező NAIH bejelentéseiért. Erről további információkat az alábbi oldalakon kaphat:

2.3. NAV bejelentés: a Starsoft International Kft. nem felel a vele szerződő/szerződött cégek kötelező NAV bejelentéseiért. Erről további információkat az alábbi oldalakon kaphat:

3. A szoftver használatának megszüntetése

3.1. Ha Önnek tartozása van a Starsoft International Kft. felé, akkor jogunkban áll a szoftver szolgáltatását felfüggeszteni, vagy visszavonni.

3.2. Lejárt bérlési szerződés esetén jogunkban áll a szoftver szolgáltatását felfüggeszteni, vagy visszavonni.

3.3. Amennyiben a 2.1-es szerződési feltétel pontjait megszegi, abban az esetben felfüggeszthetjük a szoftverhasználati jogát.

4. Szolgáltatás kimaradások (cloud szoftver esetében)

4.1. A Starsoft International Kft. a szoftver folyamatos üzemeltetésére törekszik, ennek ellenére előfordulnak eseti kimaradások és üzemszünetek cloud szolgáltatásunkban. Célszerű biztonsági másolatot készítenie a szolgáltatásokban tárolt tartalmairól. Ezt Excel exportálással (nem teljes körű!), vagy egy külön, adatbázist mentő modul megvásárlásának segítségével (teljes körű) végezheti el.

5. Szoftver frissítés

5.1. Amennyiben Ön rendelkezik érvényes frissítési licence-szel, bérli a szoftvert, vagy egyéb módon jogosult (amit írásos formában bizonyítani tud) frissítésre, úgy díjmentesen hozzájuthat. Frissítési igényét Önnek kell bejelentenie felénk, és amennyiben elérhető az Ön számára a szoftverből újabb verzió, úgy azt digitálisan, díjmentesen eljuttatjuk Önhöz.

5.2. Ha Ön nem jogosult semmilyen formában a frissítésre, akkor az általános frissítési díj ellenében hozzájuthat. Az aktuális általános frissítési díjról valamely elérhetőségünkön tud további információt kapni.

6. Fizetésekről

6.1. Ha Önnek, illetve az Ön cégének bármilyen nemű tartozása van velünk szemben, jogosultak vagyunk a szoftver működését korlátozni, vagy letiltani.

6.2. Késedelmes fizetés esetén Ön köteles megfizetni az eredeti összeg késedelmi kamattal terhelt összegét a megadott határidőre. Jogunkban áll felfüggeszteni vagy lemondani az Önnek nyújtott szolgáltatásokat, amennyiben Ön az általunk küldött számlát nem egyenlíti ki a megadott határidőn belül.

7. Garancia

7.1. A Starsoft International Kft. kijelenti, hogy a szoftvertermékért semmiféle garanciát nem vállal. A szoftvertermék használatával vagy teljesítményével járó kockázatot Önnek kell vállalni.

7.2. Nem vállalunk garanciát arra, hogy a szoftver folyamatosan, pontosan, biztonságosan és hibamentesen működik.

7.3. Ha a szoftverben hibát észlel, kérem, jelezze nekünk. Ha a hiba egyértelműen egy szoftver hiba, úgy  garantáljuk, hogy javítjuk, és küldünk Önnek új verziót terítésmentesen.

8. Egyedi fejlesztések

A Megbízott az elkészült modulokon elvégzi az alap teszteléseket, vagyis az elkészült modulok folyamatait végig viszi, leteszteli.
A kiegészítő, részletes tesztek a Megbízóra hárulnak. A Megbízó vállalja, hogy biztosít egy személyt a szoftver tesztelésére. A felmerülő hibákat minden esetben a biztosított hibajelentő rendszeren keresztül kell bejelenteni, melynek elérhetősége a következő:
Cím: http://visszajelzes.starsoft.hu

Amennyiben a Megbízó szeretné, hogy a Megbízott végezze el az összes kiegészítő és részletes tesztet, a Megbízott külön árajánlatot ad a részletes tesztelésre.

A Megbízott időről-időre – ahogy elkészül az új modulokkal – elküldi a Megbízónak az új program verziót tesztelésre. Tekintve, hogy a Megbízó visszajelzésétől függ a program további fejlesztése
és a Megbízott várakozik a Megbízó válaszára, ezért minden visszajelzés nélküli nap növeli a szerződésben rögzített átadási határidőt.
A visszajelzések írásban történnek.

Amennyiben a Megbízott jelzi, hogy a szoftverben minden funkció működik, a Megbízó három munkanapon belül el kell kezdje a végső tesztelést. Ha a Megbízó 5 munkanapon keresztül nem talál hibát a szoftverben, akkor befejezettnek tekintendő.

Amennyiben Megbízó nem jelez semmit az átadástól számított 5 munkanapon belül, úgy a fejlesztéseket befejezettnek és átadottnak tekintjük.

9. A felelősség korlátozása

9.1. Habár a szoftvertermék kimerítő tesztelésen esett keresztül, nincs kizárva, hogy néhány hibát rejt magában. (Ha hibát észlelne a programban megköszönnénk, ha értesítene, hiszen mindkettőnk érdeke, hogy Ön egy hibamentes, jól működő szoftvert használhasson.)

9.2. A Starsoft International Kft. nem vállal felelősséget semmiféle kárért (így többek között az üzleti haszon elmaradásából, az üzleti tevékenység félbeszakadásából, az üzleti információk elvesztéséből, vagy egyéb anyagi veszteségből fakadó kárért sem), amely ennek a  Starsoft International Kft. terméknek a használatából vagy nem használhatóságából ered, még abban az esetben sem, ha Starsoft International Kft.-t tájékoztatták az ilyen károk bekövetkeztének lehetőségéről.

9.3. A Starsoft International Kft. nem vonható felelősségre semmilyen tartalomért, valamint a felhasználók által végzett tevékenységekért. Az ilyen tartalmak és tevékenységek nem tulajdoníthatók a Starsoft International Kft.-nek, és nem képviselik a Starsoft International Kft. álláspontját.

10. Adatvédelem

10.1. A személyes adatait nem adjuk ki harmadik félnek az Ön beleegyezése nélkül.

10.2. A szoftverhez tartozó adatbázisban tárolt adatokat nem adjuk ki harmadik félnek.

10.3. Ha Ön a szoftverhez tartozó adatbázist nem az általunk biztosított szerveren tárolja, akkor az adatok biztonságáról Önnek kell gondoskodnia. Ebben az esetben a Starsoft International Kft. nem vállal felelősséget:

  • adatvesztésért,
  • adatlopásért,
  • vagy bármilyen nemű adat visszaélésért.

11. Támogatás

11.1. Támogatást kérhet tőlünk e-mailen keresztül is: vagy a kijelölt kapcsolattartó e-mail címén keresztül, vagy az iroda@egyediszoftverek.hu e-mail címre küldve.

11.2. Támogatást kérhet tőlünk telefonon keresztül is: vagy a kijelölt kapcsolattartó telefonszámán keresztül, vagy a 06 70 379 8978-as telefonszámon.

11.3. A Starsoft International Kft. fenntartja a jogot, hogy a támogatásról számlát (először díjbekérő számlát, utána a végszámlát) állítson ki. A díj mértéke 4 600,- Ft + Áfa / megkezdett fél óra.

12. Egyéb rendelkezések

12.1. További feltételeket a Starsoft International Kft. és a Felhasználó/Vásárló/Megbízó által elfogadott és aláírt egyedi szerződés képez.

12.2. A jelen felhasználási feltételek megváltoztatásának jogát fenntartjuk, az aktuálisan érvényben lévő változat folyamatosan elérhető a http://egyediszoftverek.hu/aszf_sz weboldalon, így a Starsoft International Kft. elhárít mindennemű felelősséget és kártérítési igényt, amely a felhasználás feltételeinek nem, vagy hiányos ismeretéből fakad.

Elérhetőségeink

Telefonon: 06 70 379 8978

E-mailen: iroda@egyediszoftverek.hu

Irodában: Hétfő – Csütörtök: 08:00-16:00 | Péntek: 08:00-13:00

2509. Esztergom-Kertváros, Retek utca 1.