Kiknek ajánljuk a vállalatirányítási rendszer CRM modulját?

  • Ügyfelekkel foglalkoznak.
  • Több munkatársuk is kapcsolatba kerül az ügyfelekkel.
  • Pontos és teljes információkat szeretnének az egyes ügyletek állásáról, lefolyásáról (honnan jött az érdeklődő, mit kezdtünk vele, mi lett vele, kapott e árajánlatot, válaszolt-e rá, ki hívta fel, vásárolt-e, fizetett-e, elégedett volt-e).
  • Szeretnének naprakész adatokat látni a munkatársaik tevékenységéről, egyszerűsíteni (standardizálni) szeretnék az ajánlat készítést.
  • Szeretnének hatékony marketing-kampányokat futtatni, megszemélyesített email-ket, postai leveleket, faxokat küldeni.
  • Szeretnének látni minden egyes információt és ügylet lefolyását minden egyes ügyfélnél külön-külön, az összes ügyfélnél, ügyfélcsoportoknál.
  • Szeretnék, ha egy ügyfél nem csak egyszer, hanem folyamatosan Önöknél vásárolna.
  • Szeretnék, ha az ügyfeleik 100%-osan meglennének elégedve.
  • Szeretnék, ha a munkatársak tevékenysége nyomon követhető és mérhető lenne.

ESEMÉNYEK RÖGZÍTÉSE

A CRM szoftverben ügyfelenként rögzíthet eseményeket, ezeknek a száma nincs korlátozva. Így Ön annyi információt tárolhat az ügyfeleiről, amennyit szeretne.

Egyedi kategóriát is megadhat eseményeknek, így könnyebben visszakereshetőek.

NAPTÁR / FELADATKIOSZTÁS

A CRM szoftver Naptárában rögzíthetjük például, hogy melyik ügyféllel lesz találkozónk, melyik projektünkkel mennyit foglalkoztunk (ez a Projekt szoftvernél fontos). A Naptárat akár az Ön Google Naptárával is tudja szinkronizálni.

Mi is az a CRM rendszer?

Egy vállalt ereje az ügyfelekben rejlik. Hiába van a legjobb minőségű árunk, hiába mi nyújtjuk a legjobb szolgáltatást, minőséget, stb, ha nincs rá kereslet, nincs elég ügyfelünk.

Ezen célokat úgy érhetjük el, ha minél több információval rendelkezünk az ügyfeleinkről.

És ami még ennél is fontosabb, az az, hogy ezek az információk elérhetőek és áttekinthetőek legyenek mindazok számára, akik az ügyfelekkel kapcsolatba kerülnek. Egy bizonyos cégméret és ügyfélszám felett szükségessé válik egy CRM szoftver rendszer használata, ami egyszerre támogatja az értékesítési- és marketing tevékenységet, illetve a meglévő ügyfélkapcsolatok utánkövetését. Ezen felül nemcsak az új ügyféllehetőségek kezelését javítja, hanem a megrendelések kezelésének hatékonyabbá tételével az árbevétel növelésében is segítséget nyújt.

Magyarországon a termékek és szolgáltatások skálája igen széles, ahhoz, hogy megkülönböztessék magukat versenytársaiktól, magasabb szinten kell ügyfélkezelésüket megvalósítani. A kiemelt ügyfélként való kezelés mára a megrendelők természetes elvárása lett. A vállalatoktól egyre nagyobb erőfeszítést igényel az új ügyfelek megszerzése, és leginkább a régi ügyfelek megtartása. A meglévő ügyfélink hosszú távú megtartásában nyújt hathatós segítséget CRM rendszerünk.